MENÜ

Csak minőségi termékekkel végezhetünk minőségi munkát, és várhatunk valós eredményt, ezért csak professzionális termékekkel dolgozom. Sokszor találkozom azzal a problémával,hogy egy új vendég nem tudja mivel dolgozott az előző kozmetikusa, vagy a nevét,márkáját annak a kozmetikumnak,amit épp használ, és valóban haszos-e arra a problémára, amire vette.

Fontosnak tartom, hogy vendégeimet rászoktassam a tudatos fogyasztásra, merjenek kérdezni, tájékozódni, legyenek tisztában az otthoni bőrápolás alapjaival.

Hogy miért? Sajnos egyre inkább azt tapasztalom, hogy manapság aminek a legnagyobb a reklámja, azt tartják a legjobbnak-tévesen. A professzionális termékek nincsenek agyonreklámozva, nincsenek kereskedelmi forgalomban, ezzel védik magukat és a kozmetikus szakértelmét. Csakis szakembereken keresztül juthat a vendég a termékhez, így a saját bőrtípusára, egyéni problémájára szabott terméket kap, szakszerű felvilágosítással. Mert bizony tanácstalanok az emberek a marketing virágkorában, vonzóak a reklámok, tele a drogériák polca ígéretesebbnél ígéretesebb szépségápolási szerekkel, van,hogy az ár dönt,van,hogy a csomagolás,ajánlás,reklám,és könnyen elveszünk ezek rengetegében. És mikor megkérdezem a vendégem, hogy mit használ, és amit használ, használ-e,megszűnt/javult-e a probléma amire vette,sokszor csak bizonytalan vállvonás a válasz,mert nem tudatosan használja/vásárolja. Sőt, meglepő, de sokan kételkednek, hogy a kozmetikus által használt termékek ugyanolyan jók-e mint a boltban kaphatók. De ez nem a vendég hibája, nekünk kell Őt felvilágosítani és a kérdéseit maximális tudásunk szerint megválaszolni.  Semmire nem mondom, hogy rossz, hiszen ma már minden termék szigorú ellenőrzéseken esik át, de az ár-érték arányt mindenképpen vizsgálni érdemes. Vegyünk példának egy kereskedelmi forgalomban kapható, átlagos árú 50ml-s, 2500-3000Ft-os krémet, ami ígérete szerint ránctalanít,hidratál,feszesít. Ebből az árból vonjuk le az áfát, kisker árat, nagyker árat, csomagolást, és a rengeteg reklámköltséget.Marad a hatóanyag ára-ha marad (ezek nem olcsó hatóanyagok,akár a botox hatású argirelint, akár a növényi őssejtet,kollagént, hyaluron savat,stb. nézzük). Így már mondhatjuk, hogy drága volt a krém.

Hosszas vizsgálódás és tesztelés után döntöttem úgy, hogy munkám során a német Dr.Grandel márkával szeretnék dolgozni.

 

 
DR.GRANDEL
 
A közel hatvan éves múltra visszatekintő DR.GRANDEL cég által kínált bőrápolási program egymást kiegészítő, gondosan válogatott természetes alapanyagokat tartalmaz, így biztosan megtalálja az adott bőrtípusának és bőrápolási igényének megfelelő készítményt.
 
http://www.drgrandel.hu/index.php?/kategoria/grandel
 
 

 


 

Asztali nézet